lördag 17 maj 2008

Länkarna - en ömsesidig historia

Jag har någon sorts princip som säger att om någon som verkar någorlunda sympatisk har en länk på sin blogg till mig så svarar jag med en länk i andra riktningen. Idag uppdagades en länk till mig som jag inte sett, men det åtgärdades snabbt. Finns det fler personer ute i cyberrymden som har länk till mig på sin blogg, som skulle vilja ha motlänkning, och som tror sig uppfylla kravet "någorlunda sympatisk" så skriv in det i en kommentar till någon av mina bloggposter - därpå tar jag ärendet under noggrannt övervägande och utför förmodligen önskad åtgärd.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Björn:

Jag har länkat till dig, och betraktar mig som någorlunda sympatisk och vänligt inställd till dig, så du får gärna länka mig till dig!

Erik

Björn Nilsson sa...

Fixat!

Anonym sa...

Om du betraktar mig som sympatisk så tänker jag länka till dig, sen får du göra som du vill! Tycker att dina idéer är bra och nyttiga att bolla med. Vad säjer du?

Björn Nilsson sa...

Hallå KG,
jag har lagt in länken. Vi kanske får gräla om klimatet någon gång, eller åtminstone yttra divergerande åsikter i den frågan - eller någon annan.