måndag 14 september 2009

"hoppas jag alltid att få mig lite kritik mot judar till livs"

Om någon tycker att jag exempelvis i det här inlägget var för negativ mot Mohamed Omars blogg så kanske min inställning berättigas av detta:


Jag tycker det är synd att judar inte nämns i det här inlägget. När jag läser här hoppas jag alltid att få mig lite kritik mot judar till livs, och så är det bara lite lam kritik av "sionistregimen" på slutet. Bättre kan ni!


Och vad i h-e är detta då? Jo, det är en kommentar till en bloggpost hos MO. Och tänk då på att MO numera har en modererad blogg, han släpper med andra ord medvetet genom sådan där smörja. Har man moderering överflyttas ju faktiskt en del av ansvaret till bloggägaren, till skillnad mot en helt öppen anslagstavla där folk kan sätta upp vad som helst.

Med en sådan vän behöver palestinierna, och för alldel också iranierna, inga fiender. Var det inte på den här bloggposten som min egen kommentar inte släpptes igenom förresten, den om vilka partier som får/inte får ställa upp i Sverige respektive Iran? Undrar om det möjligen är Iblis (Djäfvulen) snarare än Allah som har kommandot på MO:s blogg?

Inga kommentarer: