fredag 18 september 2009

Björnbrum - nu med blogglist

Idag har jag inte skrivit något på den här bloggen och det torde den av ordbajande uttröttade mänskligheten notera med djup tacksamhet. Däremot kan den uppmärksamme läsaren notera att det på högersidan numera finns en s.k. blogglist. Ännu har jag inte skrivit in alla bloggarkollegor som jag vill ha med, men hav tålamod - alla skall med!

Undrar om även mina antagonister skall få komma med där, bara så att folk kan hoppa direkt till dem och se vilka uslingar det rör sig om? - Vi får se, jag börjar i alla fall med de mer sympatiska partiklarna i bloggosfären. I dagarna har jag upptäckt flera nya intressanta vattenhål i sagda sfär. Jag förstår helt enkelt inte hur vissa människor kan tycka att det bara är strunt på bloggarna. Det är nästan en prestation att inte hitta de bra platserna. Det finns ju fler än vad man har tid att läsa - elände, elände, men ett trevligt elände. (Sedan finns det ju knäppskallar, men som sagt, man kan gott strunta i dem! Varför äta mögligt barkbröd när det finns gräddtårta?)

Följande bild har inget med det tidigare skrivna att göra. Jag tycker bara det är trevligt med en rytande fors i fjällen.


1 kommentar:

Chris sa...

Ett trevligt initiativ... och en fin bild :)