tisdag 3 november 2009

150 000 träffar



Talet 150 000 för antalet träffar på denna lilla blogg har nu passerats, efter ungefär 2½ års verksamhet. Hej och tack alla (eller nästan alla) läsare!

Den där udda toppen i början av statistiken var när jag lade upp en film med Leningrad Cowboys. Antar att jag då fick in horder av folk som gjorde nätsökningar dels på dessa eminenta finska artister, dels på orden Leningrad eller cowboys för sig. Det var en överraskning minns jag!

Månadsstatistiken ovan visar varför det är svårt att lägga bloggen på hyllan - det är ju en ganska stadig uppgång hela tiden och då känns det trist att lägga av. En hel del ansträngningar och tankearbete har ju lagts ned i denna del av cyberrymden och det vore tråkigt om det bara försvann. Så den får väl hänga med ett tag till.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Klart att du ska hänga med - länge än :-).

Björn Nilsson sa...

Jag förbehåller mig rätten att minst en gång i månaden klaga över att det här är jobbigt!

Kerstin sa...

Jo, jag klagar också över att bloggandet ibland kan kännas som en kvarnsten om halsen, men det gör jag mestadels, med enstaka undantag, med min man som tålmodig åhörare :-).

Björn Nilsson sa...

Jag får väl diskutera saken med min spegelbild då?