torsdag 20 januari 2011

Två kala skallar


Ja, detta är ett tramsinlägg som ligger långt under den här bloggens normalt höga intellektuella nivå. Men den ene gubben ovan (gissa vem, inget pris utgår till först eller någonsin rätt inkomna svar) är Sveriges jordbruksminister Eskil Erlandsson, och den andra är dåren Jared som pangade ner folk i Tuscon, Arizona, USA. Vem verkar läskigast? Skall man ta till den klassiska klyschan "mer hår än tankeförmåga"?

Skriv gärna och klaga så lovar jag att aldrig mer lägga ner tid på sånt här trams. Jag lägger till taggen "humor", men jag undrar om det ens är roligt.

Och ärligt ... har du tid att sitta och läsa sånt här jönseri, och sedan dessutom bli upprörd ...?

4 kommentarer:

Lasse Strömberg sa...

Bägge är lika läskiga!

Björn Nilsson sa...

Tja, det kan ju tas som ett salomoniskt svar!

Kerstin sa...

Haha, båda liknar Onkel Fester (minns inte vad TV-serien hette, men den var ganska kul och handlade om en häxfamilj där en av figurerna hette Onkel Fester).

Å andra sidan så vet jag folk som ser värre ut än de där båda men som är mycket sympatiska och medkännande så du har rätt Björn, det där var trams. Jag klagar inte dock, man kan ju inte hålla Einsteinnivå i vartenda inlägg, vet för jag bloggar också. :-)

Björn Nilsson sa...

Du menar "Familjen Adams" från sextiotalet.