söndag 6 november 2016

Behövs mer till bloggrullen?

"Get hammered & sickled!" Var ser man sådant här? - På "Röda Söder" naturligtvis ... eller om det är "Hippa Söder" numera?

Min bloggrulle försvann mystiskt för ett tag sedan, men är nu återupplivad och kan betraktas i högermarginalen här. Men komplett? Den är i alla fall mer varierad än tidigare tycker jag. 

Politiskt sett så är det ingen slagsida eftersom yttersta flyglarna är rätt väl företrädda och uppväger varandra, men hur är det annars? Finns det exempelvis någon vettig socialdemokratisk bloggare sedan Lena Sommestad lade av? Jag hade en liberal, men han dog och så var det slut med den bloggen. Det räcker ju inte med bara politisk inställning (som jag kan vara för eller emot) utan det måste vara hyfsad klass på skrivandet också. Något som kan väcka tankar, som gör att man vässar till sina egna argument. Och naturligtvis som uppdateras med nya inlägg ganska ofta.

Om någon anser att hens egen blogg, eller någon favorit fattas, så skriv en rad så skall jag fundera på saken.

Inga kommentarer: